Salutació al Consell d’alcaldes de l’Alt Urgell

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, saludarà els alcaldes de l’Alt Urgell reunits a la sala polivalent de la Diputació de Lleida, en la reunió que farà el Consell d’alcaldes de la comarca. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte) 

Descarregar esdeveniment