Saló Internacional de la Logística (SIL)
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, visitarà l’estand que la Diputació de Lleida té per primera vegada al Saló Internacional de la Logística i de la Manutenció (SIL), que se celebrarà del 7 al 9 de juny al recinte firal de Montjuïc-Plaça Espanya de Fira de Barcelona. Reñé també assistirà a la inauguració del Saló, que començarà a les 10.30 hores. Després del recorregut inaugural, s’ha previst una atenció als mitjans de comunicació a les 12.00 hores a l’estand de la Diputació de Lleida situat a l’A149.(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 7 de juny de 2016