Rosa de premsa de presentació del cicle ‘Periferia Cultural’

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, i els codirectors, Marçal Girbau i Estel Solé, presentaran -a l’Aula magna de l’IEI- una nova edició del cicle ‘Perifèria Cultural’, el cicle de música, terrer i gastronomia que tindrà lloc del 31 de maig fins al 31 d’octubre. També hi assistirà el director de l’IEI, Andreu Vàzquez.

Descarregar esdeveniment