Roda de premsa de presentació de l’exposició “Granados, de París a Goya

El Museu de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de l’exposició “Granados, de París a Goya”, que restarà oberta a la sala d’exposicions temporals del Museu de Lleida fins el 30 d’abril. La roda de premsa comptarà amb la participació de la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol. Aquesta exposició forma part de la sèrie d’activitats que s’organitzen durant el 2017 en commemoració del 150 aniversari del naixement del músic i compositor lleidatà, Enric Granados.

Descarregar esdeveniment