Roda de premsa de presentació dels ajuts europeus FEDER concedits a la Diputació de Lleida per dos projectes al territori
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, presentaran en roda de premsa els ajuts que el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) ha atorgat a la Diputació de Lleida per al desenvolupament de dos projectes al territori. Aquests projectes s’emmarquen en la darrera convocatòria dels eixos 4 i 6 del fons FEDER 2014-2020. Un d’ells és Forest4local i articula un sistema de gestió forestal dels boscos per afavorir el pas cap a una economia baixa en carboni, a través de les energies netes com ara la biomassa. El segon, Ponent actiu, està vinculat a l’objectiu compartit de conservar i promoure el patrimoni natural i cultural. A l’acte assistiran els presidents dels consells comarcals de les zones d'influència d’aquestes actuacions. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 24 de febrer de 2017