Roda de premsa de presentació de la 4a Fira de la República de Torrelameu

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 4a Fira de la República de Torrelameu, que se celebrarà el cap de setmana de l’1 i el 2 d’abril L’acte comptarà amb la participació del vicepresident quart de la Diputació, Jordi Latorre; de l’alcalde de Torrelameu, Carles Comes; de la presidenta de l’ANC – Torrelameu per la Independència, Judit Mulet, i de la presidenta de l’Associació Cultural “Lo Garrameu”, Marta Rovira. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 28 de març de 2017

Descarregar esdeveniment