Roda de premsa de presentació de la 2a Fira de la Mel de Riner
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la segona edició de la Fira de la Mel de Riner, que se celebrarà l’1 i 2 d’abril. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident quart, Jordi Latorre; de l’alcalde de Riner, Joan Solà, i del regidor responsable de la fira, Carles Feixas. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 28 de març de 2017