Roda de premsa per presentar els resultats de 2016 del Bus de la Salut

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb la directora de l’IRB, Elvira Fernández, presentaran en roda de premsa els resultats del segon any d’activitat del Bus de la Salut, després de passar per una quarantena de municipis lleidatans.

La roda de premsa també comptarà amb la participació de la coordinadora del projecte, Àngels Betriu; del vicepresident primer de la Fundació Renal Jaume Arnó, Ignacio Gracia, i la directora d’Atenció Primària de Lleida, Núria Nadal.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 14 de desembre de 2016

Descarregar esdeveniment