Roda de premsa de presentació dels concerts ‘Glòria de Vivaldi’
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, acompanyada pel regidor de Joventut, Festes i Tradicions de l’Ajuntament de Lleida, Ignasi Amor; el director del Consorci del Turó la Seu Vella, Joan Baigol, i el director de l’Orfeó Lleidatà i de l’Orquestra Victòria dels Àngels, Pedro Pardo, participaran en la roda de premsa de presentació dels concerts ‘Glòria de Vivaldi’, que es podrà escoltar els dies 28 de març a Balaguer, 29 de març a la Seu d’Urgell, 4 d’abril a la Pobla de Segur i 5 d’abril a la Seu Vella de Lleida. La presentació tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI.