Roda de premsa de presentació dels actes de la Festa Major de Sant Sebastià i la recuperació de l’antiga tamborinada
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació dels actes de la Festa Major de Sant Sebastià i la recuperació de l’antiga tamborinada, que se celebrarà a Torrelameu els propers dies 19, 20 i 21 de gener. L’acte comptarà amb la participació del diputat Eloi Bergós i de l’alcalde de Torrelameu, Carles Comes.