Roda de premsa de presentació dels actes de celebració de la festivitat de Sant Antoni Abat
L’Aula Magna de l’IEI acollirà la roda de premsa de presentació dels actes de celebració de la festivitat de Sant Antoni Abat que tindran lloc diumenge, 17 de gener. L’acte comptarà amb la participació del diputat Paco Cerdà; del tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Lleida, Rafael Peris; del prior de la Congregació de la Sang, Àngel Simó; del president de l’Associació Cultural i Recreativa Els Pagesos, Marc Vives, i del president del Gremi de Forners de Lleida, Manel Llaràs. Lleida, 14 de gener de 2016