Roda de premsa de presentació dels 4ts Premis Reeixim l’OESST

El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, Jordi Verdú, participarà en la roda de premsa de presentació de la 4a edició dels Premis Reeixim L’OESST, un projecte impulsat per Ponent Coopera i els sis Consells Comarcals de Ponent –Segrià, Urgell, Pla d’Urgell, Noguera, Garrigues i Segarra–, el Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i l’Associació Leader Ponent. L’objectiu dels premis és a impulsar la creació de noves cooperatives a Ponent que ofereixen suport econòmic i acompanyament als projectes guanyadors.

Verdú participarà a l’acte acompanyat de la tècnica de Ponent Coopera i responsable del premi Reeixim L’OESST, Mireia Brandon, i el tècnic de Ponent Coopera Sebastià Mata. Per part dels consells comarcals, també està prevista la participació del president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell i president de l’Associació Leader Ponent, Carles Palau; la vicepresidenta i consellera de Promoció Econòmica del Consell Comarcal de la Segarra, Anna Rius; la consellera de Desenvolupament Comarcal i Economia del Consell Comarcal de l’Urgell, Imma Oliva; el cap de l’àrea de Promoció Econòmica i Turisme del Consell Comarcal del Segrià, Kleber Esteve, i el gerent del Consell Comarcal de la Noguera, Jordi Oronich.

Descarregar esdeveniment