Roda de premsa de presentació dels 20 anys de gimnàstica artística a Lleida
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació dels 20 anys de gimnàstica artística a Lleida, que tindrà lloc el 14 de setembre. A l’acte hi participaran el diputat Josep Ibarz; Ramon Parramon, president del consell esportiu del Pla d’Urgell; Josep Maria Roi i Albert Molies, d’Especials Olímpics; Joan Talarn, alcalde de Bellvís, i Magda Bega, representant territorial de gimnàstica artística. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)