Roda de premsa de presentació del VI Torneig de 30 hores de futbol sala a Vielha. Sala de premsa.
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, presidirà la roda de premsa de presentació del VI Torneig de 30 hores de futbol sala a Vielha. L’acte comptarà amb la participació del president de l’Associacion Esportiua Fotbòl d’Aran, Quin Calbetó, i el seu vicepresident, Sergi Llauradó.