Roda de premsa de presentació del VI Festival d’Astronomia del Montsec
La vicepresidenta segona de la Diputació, Estefania Rufach, participarà en la roda de premsa de presentació del VI Festival d’Astronomia del Montsec, que tindrà lloc entre l’11 i el 13 d’octubre al Parc Astronòmic del Montsec (PAM). La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida– comptarà amb les intervencions del president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa; el conseller de Turisme del Consell Comarcal de la Noguera, Xavier Terrè; el director científic del PAM, Salvador Ribas, i la responsable de gestió del PAM, Mireia Carrera. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)