Roda de premsa de presentació del V Festival d'Astronomia del Montsec
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del V Festival d'Astronomia del Montsec, que tindrà lloc del 12 d’octubre fins al 14 d’octubre, al Parc Astronòmic Montsec (PAM). A l’acte hi participaran el diputat Eloi Bergós; Concepció Cañadell, presidenta del Consell Comarcal de la Noguera; Carlos Garcia, conseller de Promoció Econòmica del Consell Comarcal de la Noguera. i Salvador J. Ribas, director científic del Parc Astronòmic Montsec (PAM).