Roda de premsa de presentació del Torneig Internacional de Futbol Base “Vila de Bellpuig”.

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació del 23è Torneig Internacional de Futbol Base de Bellpuig, que se celebrarà del 23 al 25 de juny. La presentació comptarà amb la participació del vicepresident tercer, Gerard Sabarich; de l’alcalde de Bellpuig, Salvador Bonjoch; del representant territorial d’Esports a Lleida, Joan Segura; del representant de l’Escola de Futbol de Bellpuig, Andreu Balaguer i del delegat de la Federació Catalana de futbol, Jordi Terés.  (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 20 de juny de 2017

Descarregar esdeveniment