Roda de premsa de presentació del Torneig Internacional de bàsquet de Bellpuig sub’16

La sala de premsa de la Diputació de Lleida acull la presentació del torneig internacional sub 16 VM Develops Basketball Bellpuig’19, que se celebrarà al pavelló de la localitat de l’Urgell els dies 7, 8 i 9 de juny del 2019. La presentació comptarà amb la participació del vicepresident segon en funcions de la Diputació, Gerard Sabarich; de l’alcalde en funcions de Bellpuig, Salvador Bonjoch; el representant territorial de l’Esport en funcions a Lleida, Joan Segura; el president del CB Bellpuig, Ramon Torres; la regidora en funcions d’Esports de Bellpuig, Anna Quesada; i el coordinador del torneig, Sergi Martí.  (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment