Roda de premsa de presentació del Torneig de futbol base de Rialp

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Torneig de futbol base de Rialp, que tindrà lloc els dies 16 i 17 de juny a Rialp. A l’acte hi participaran el diputat Antoni Navinés i l’alcalde de Rialp, Gerard Sabarich; així com Josep Escolà i Mònica Llopis, president i secretària de la escola de futbol Rialp, respectivament; Joan Segura, delegat territorial del Servei d’Esports a Lleida de la Generalitat de Catalunya; Jordi Terés, president a Lleida de la Federació Catalana de Futbol, i Juanjo Abellà, coordinador del Torneig. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment