Roda de premsa de presentació del ‘Sant Miquel de les Lletres’
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, acompanyada del president de la fundació privada Horitzons 2050, Antoni Gelonch; la vicepresidenta segona del Gremi de Llibreters de Catalunya, Mertxe París; l’editora, Joana Soto, i l’escriptor, Emili Bayo, presentaran el ‘Sant Miquel de les Lletres’, una proposta al voltant de la literatura catalana que tindrà lloc a Lleida entre el 18 i el 24 de setembre.