Roda de premsa de presentació del projecte esportiu i solidari amb l’IRB de 5 triatletes lleidatans a l’Ironman de Zurich
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de cinc triatletes lleidatans que el pròxim 19 de juliol participaran a l’Ironman de Zurich amb un doble objectiu esportiu i solidari amb l’IRB. L’acte comptarà amb la participació del diputat Gerard Sabarich i 4 dels 5 triatletes que assistiran a l’Ironman de Zurich: Josep Maria Puig Bell-Lloc, Josep Solé Llovet, Josep Maria Brufau Puig i Bernat Turmo Gruas. També hi seran presents el doctor Reinald Pamplona, sots-director de l’IRBLleida i investigador principal del Grup de Fisiopatologia Metabòlica; el doctor Josep Enric Esquerda, membre del Comitè Científic Intern de l’IRBLleida i investigador principal del Grup de Patologia Neuromuscular Experimental i Josep Maria Bosch, Responsable de Promoció. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 2 de juliol de 2015