Roda de premsa de presentació del programa Ponent Actiu
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, presentarà el programa Ponent Actiu amb fons FEDER a les comarques de l’Urgell, Pla d’Urgell, el Segrià i les Garrigues, que s’aplica a 58 municipis d’aquestes comarques. La presentació tindrà lloc al Saló Veyrat del Palau de Vidre de Fira de Lleida, coincidint amb la celebració de la fira Municipàlia-Innocàmping. Talarn estarà acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert; i del cap de Promoció Turística del Patronat de Turisme, Juli Alegre; i assistiran la vicepresidenta segona de la Diputació, Estefania Rufach; i els diputats Mercè Carulla, Jordi Verdú, Marc Baró i Joan Gilart. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)