Roda de premsa de presentació del Primer Festival d’Astronomia del Montsec 2014. Sala de premsa de la Diputació de Lleida
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació del Primer Festival d'Astronomia del Montsec 2014, que se celebrarà del 10 al 12 i del 16 al 19 d’octubre al mateix Centre d’Observació de l’Univers (COU) d’Àger. L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; del delegat de la Generalitat a Lleida, Ramon Farré; del delegat del Govern a l'Alt Pirineu i Aran, Albert Alins; del president del Consell Comarcal de la Noguera, Pere Prat, i el director científic del Parc Astronòmic del Montsec, Salvador Ribes.