Roda de premsa de presentació del ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple 2025’
El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez; la regidora d’Esports i Salut de Tàrrega, Laura Tejero i la directora del Centre Neurorehabilitador Miquel Martí i Pol de Lleida, Mònica Nieves, presentaran una nova edició del ‘Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple’ que se celebrarà el diumenge, 6 de juliol, i que enguany tindrà la seu central a la piscina municipal de Tàrrega.