Roda de premsa de presentació del ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple 2024’
El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez; la directora del Centre Neurorehabilitador Martí i Pol de Lleida, Mònica Nieves, i el regidor d’Esports de l’Ajuntament de Lleida, Jackson Quiñónez, presentaran una nova edició del ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple 2024’, que se celebrarà, en més de 100 piscines de la demarcació de Lleida, el dia 14 de juliol, i que tindrà el seu acte central a les piscines municipals de Balàfia.