Roda de premsa de presentació del ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple 2023’
La diputada en funcions d’Igualtat i Cooperació Internacional, Helena Martínez; la directora del Centre Neurorehabilitador Martí i Pol de la Fundació Esclerosi Múltiple, Mònica Nieves, i la regidora de Gimenells, Inés Galindo, participaran en la roda de premsa de presentació de la trentena edició del ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple’, que tindrà lloc el dia 9 de juliol i que celebrarà l’acte principal a les piscines municipals de Gimenells, a les 12.00 hores