Roda de premsa de presentació del Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple 2017
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple 2017, que aquest any se celebrarà diumenge, 9 de juliol a les piscines del Secà de Sant Pere. L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, i de la vicepresidenta de la Fundació Esclerosi Múltiple a Catalunya, Conxita Tarruella. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 29 de juny de 2017