Roda de premsa de presentació del Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple 2016

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple 2016, que aquest any se celebrarà a les piscines de Raimat el diumenge 10 de juliol. L’acte comptarà amb la vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa  Perelló; amb la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Lleida, Montse Parra; l’alcaldessa de Raimat, Eva Horcajada; la vicepresidenta de la Fundació Esclerosi Múltiple a Catalunya, Conxita Tarruella, i la responsable de la Campanya Mulla’t, Annabel Valls. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 5 de juliol de 2016

Descarregar esdeveniment