Roda de premsa de presentació del Memorial Antoni Bosch d’Artesa de Lleida
La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Memorial Antoni Bosch d’Artesa de Lleida, que se celebrarà el pròxim 1 d’octubre. L’acte comptarà amb la participació del diputat Paco Cerdà; de l‘alcalde d’Artesa de Lleida, Pere Puiggrós, i del president de l’EF Intercomarcal, Josep Morell. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació de l’acte) Lleida, 27 de setembre de 2016