Roda de premsa de presentació del Fruit Music Festival de Seròs
El vicepresident primer de la Diputació, Jordi Latorre; la vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol; l’alcalde de Seròs, Josep Antoni Romia; el regidor de Cultura i Festes de Seròs, Josep Albà, i el membre de la regidoria de Cultura i Festes, Gerard Plaza, presentaran la primera edició de Fruit Music Festival, que se celebrarà a Seròs el dia 9 de juliol amb el grup Doctor Prats com a cap de cartell. La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida i comptarà amb una mostra de cireres, albercocs, pomes i sucs.