Roda de premsa de presentació del Fòrum iEnergia i Competitivitat

El diputat Enric Mir participarà a la roda de premsa de presentació del Fòrum iEnergia i Competitivitat. El fòrum, que s’emmarca en el certamen Municipàlia, està organitzat pel Grup de Gestors Energètics de Catalunya amb la col•laboració de l’Agència Catalana de Consum, l’Institut Català de l’Energia i la Diputació de Lleida. Lleida, 2 d'octubre de 2015

Descarregar esdeveniment