Roda de premsa de presentació del Festival d'intervenció socioartística a la pedra 'Maldant la pedra', de Maldà
La diputada Helena Martínez; l’alcaldessa de Maldà, Anna Salla, i el president del Consell Comarcal de l’Urgell, Gerard Balcells, presentaran el Festival d'intervenció socioartística a la pedra 'Maldant la pedra', que se celebrarà entre els dies 6 i 12 de juny a Maldà.