Roda de premsa de presentació del Festival de Senderisme als Pirineus

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la primera edició dels “Festivals de Senderisme dels Pirineus”, quatre esdeveniments que tindran lloc els mesos de juny i juliol al Pirineu de Lleida.

Participaran en la presentació Gerard Sabarich, vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida; Juli Alegre, director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida; Pere Porta, director de l’IDAPA; Joan Perelada, alcalde de la Vall de Boí; Jordi Escolà, alcalde pedani d’Àreu-Vall Ferrera; Sílvia Coll, tècnica de Turisme de la Vall Fosca, i Montse Coronas, cap de l’àrea de Turisme del Consell Comarcal de la Cerdanya. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment