Roda de premsa de presentació del F-Rally d’Esterri d’Àneu

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la  F-Rally, que se celebrarà el 15 i 16 d’octubre a Esterri d’Àneu. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident tercer, Gerard Sabarich; de la vicepresidenta de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), Meritxell Soler; del director de l’Àrea Tècnica de la FEEC, Marcial Aleman; del director del F-Rally, Nèstor Bohigas, i del president de la secció de muntanya d’Espot Esquí Club Valls d’Àneu (EECVA). (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació de l’acte) Lleida, 3 d'octubre de 2016

Descarregar esdeveniment