Roda de premsa de presentació del concert solidari de la Fundació Esclerosi Múltiple. Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del concert solidari amb cançons de Lluís Llach, organitzat per la Coral Sant Miquel de Lleida i la Fundació Esclerosi Múltiple. El concert se celebrarà dissabte 30 d’abril al Cafè Teatre de l'Escorxador de Lleida.

L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol; de la vicepresidenta de la Fundació Esclerosi Múltiple a Catalunya i vicepresidenta de la Federación Española de Esclerosis Múltiple, Conxita Tarruella; de la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Lleida, Montse Parra, i de la directora de la Coral Sant Miquel de Lleida, Agnès Sellés.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment