Roda de premsa de presentació del concert ‘Preludi 22’

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn; el director de l’Orquestra Julià Carbonell, Alfons Reverté i la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, presentaran el concert Preludi 22, amb el que es vol donar inici a l’activitat musical i cultural del nou any, i que anirà a càrrec de l’Orquestra Julià Carbonell.   La presentació tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI, i comptarà amb l’assistència del director de l’IEI, Joanjo Ardanuy.

Descarregar esdeveniment