Roda de premsa de presentació del Concert Orfeó Català-Cor de Cambra de l'Auditori
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach; el director del Cor de Cambra de l’Auditori, Marcel Ortega; i els membres de la junta del Cor, Adrià Pinyol i Marta Andrés, presentaran el concert Orfeó Català-Cor de Cambra de l'Auditori, que se celebrarà el dissabte, 7 de febrer, a les 20.00 hores, a l’Auditori Enric Granados.