Roda de premsa de presentació d’‘El color de la floració’ de Torres de Segre

La diputada Rosa Perelló; l’alcalde de Torres de Segre, Joan Carles Miró; la regidora de Cultura, Pepita Ruestes, i el tècnic de natura i turisme, Adrià Pujol, presentaran les activitats que, amb motiu de la floració dels camps, organitzen al municipi de Torres de Segre durant els tres primers caps de setmana del mes de març, sota el títol ‘El color de la floració’.  

Descarregar esdeveniment