Roda de premsa de presentació del cicle ‘Sant Jordi i el llenguatge de les arts’

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach; la cap de publicacions de l’IEI i coordinadora del cicle, Carme Vidal, i l’artista Xesco Mercé, presentaran el cicle ‘Sant Jordi i el llenguatge de les arts’, que tindrà lloc del 26 de març al 27 d’abril.   La roda de premsa es farà a l’Aula Magna de l’IEI.

Descarregar esdeveniment