Roda de premsa de presentació del Cicle de Música sota les Estrelles

La sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Cicle de Música sota les Estrelles, que es celebrarà del 9 de juny al 24 de novembre. L’acte comptarà amb la participació del diputat Eloi Bergòs; Concepció Cañadell, presidenta del Consell Comarcal de la Noguera; Carlos Garcia, conseller de Turisme del Consell Comarcal de la Noguera; Dr. Eduard Estivill, grup musical Falsterbo i  Salvador J. Ribas, director científic del Parc Astronòmic Montsec (PAM).

Descarregar esdeveniment