Roda de premsa de presentació del cicle de concerts ‘En català si us plau’ de l’Orfeó Lleidatà
La vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, presidirà la roda de premsa de presentació del cicle de concerts que oferirà l’Orfeó Lleidatà per diversos municipis de les comarques de Lleida sota el títol ‘En català si us plau’. La presentació –que tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida- comptarà també amb les intervencions del director general de l’Orfeó Lleidatà, Xavier Quintillà; l’autora del text i periodista, Anna Sàez; i el director escènic i intèrpret, Jaume Jovells.