Roda de premsa de presentació del cicle de concerts de Festival de Música del Castell de Concabella. Aula Magna. IEI

El director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté, participarà en la roda de premsa de presentació del cicle de concerts del Festival de Música del Castell de Concabella, que se celebrarà a l’Aula Magna de l’IEI. L’acte comptarà també amb les intervencions d’Adrià Marquilles, president del Consell Comarcal de la Segarra, i del director del cicle, Enric Ribalta.

Descarregar esdeveniment