Roda de premsa de presentació del Cicle Cultural “Castell serà de Nit 2015”
La sala de premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 3a edició del Cicle Cultural “Castell serà de Nit 2015” de Castellserà, que se celebrarà de l’1 d’agost al 3 de setembre. L’acte comptarà amb la participació de la diputada Rosa Maria Mora; de l’alcalde de Castellserà, Marcel Pujol, i del regidor de Cultura, David Prades. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 28 de juliol de 2015