Roda de premsa de presentació del Campus Setmana Santa RCD Espanyol

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Campus Setmana Santa RCD Espanyol, que se celebrarà del 21 al 24 de març a Rialp. L’acte comptarà amb la participació del vicepresident tercer de la Diputació de Lleida i alcalde de Rialp, Gerard Sabarich; del tinent d’alcalde i regidor d’Esports de l’Ajuntament de Rialp, Jordi Altieri; el representant de l’empresa organitzadora La Toca, Llorenç Bonet, i un representant del RCD Espanyol. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 29 de febrer de 2016

Descarregar esdeveniment