Roda de premsa de presentació del Campionat Nacional Base i Final de la lliga de Clubs Iberdrola de gimnàstica artística

El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, participarà en la roda de presentació del Campionat Nacional Base i Final de la lliga de Clubs Iberdrola de gimnàstica artística, que se celebrarà a l’Espai Fruita Barris Nord entre els dies 25 i 30 de juny i que reunirà 1.400 gimnastes de 15 comunitats autònomes.

Descarregar esdeveniment