Roda de premsa de presentació del Campionat d’Espanya de Motocross de Bellpuig

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació del Campionat d’Espanya de Motocross de Bellpuig, que se celebrarà els propers 21 i 22 d’abril de 2018. L’acte comptarà amb la participació del diputat, Francesc Sabanés; Sr. Salvador Bonjoch, alcalde de Bellpuig; Sr. Joan Segura, representant territorial de l’esport; Sr. Lluís Capdevila, director de cursa i president del motoclub Segre i Sr. Josep M. Mañé, president de la F.C.M. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment