Roda de premsa de presentació del Campionat d’Espanya de Motocròs de les Autonomies

La diputada Mercè Carulla; l’alcalde de Bellpuig, Jordi Estiarte; el president del Moto Club Segre, Lluís Capdevila, i el vicepresident de la Federació Espanyola de Motociclisme, Domènec Fernández, presentaran el Campionat d’Espanya de Motocròs de les Autonomies, que se celebrarà els dies 5 i 6 de novembre al circuit de Montperler de Bellpuig, sota l’organització del Moto Club Segre

Descarregar esdeveniment