Roda de premsa de presentació del Campionat d’Espanya de Motocròs a Bellpuig
La Sala de Premsa de la Diputació acollirà la presentació de la prova del Campionat d’Espanya de Motocròs, que tindrà lloc els dies 21 i 22 de maig al Circuit de Motocròs de Catalunya situat a Bellpuig. L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló; de l’alcalde de l’Ajuntament de Bellpuig, Salvador Bonjoch; del secretari general de l'Esport, Gerard Figueras; del president de la Federació Espanyola de Motociclisme, Àngel Viladoms, i del president del Moto Club Segre i director de la cursa, Lluís Capdevila. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)