Roda de premsa de presentació del Campionat d’Espanya de Motocròs
La sala Viladrich de la Diputació de acollirà la presentació del Campionat d’Espanya de Motocròs, que tindrà lloc durant els dies 11 i 12 d’abril al Circuit de Motocròs de Catalunya situat a Bellpuig, on els millors pilots nacionals de les categories MX85, MX125, MX150 i L’ÈTIT MX1 i MX2 seran presents al circuit permanent de Bellpuig.
L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; del secretari general de l’Esport, Ivan Tibau; de l’alcalde de l’Ajuntament de Bellpuig, Salvador Bonjoch; del president de la Federació Catalana de Motociclisme, Josep Abad, i del president del Moto Club Segre, Lluís Capdevila.
Està previst que també hi assisteixin el president territorial de la Federació Catalana de Motociclisme, Jordi Pons, i el representant territorial d’Esports a Lleida, Joan Segura.
(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)
Lleida, 9 d'abril de 2015