Roda de premsa de presentació del Campionat del Món d’Esquí de Muntanya 2023 a Boí Taüll
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la roda de premsa de presentació dels Campionats del Món d’Esquí de Muntanya 2023 que se celebraran a l’estació de Boí Taüll entre els dies 26 de febrer i 4 de març. La presentació tindrà lloc a l’Hotel Finca Prats, i comptarà amb les intervencions de l’alcaldessa de la Vall de Boí, Sònia Bruguera; el director del Consell Català de l’Esport, Aleix Villatoro, i el president de FGC, Toni Segarra, i l’assistència del director de FGC Turisme, Toni Sanmartí; la presidenta del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, María José Erta; la representant dels Serveis Territorials de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat, i el president de la Federación Española de Deportes de Montaña y Escalada (FEDME), Alberto Ayora.